11 клас 2017 року
тема уоку "Екологічні проблеми України. ГМО"
Продукти проекту:
Граматика. Пасивний стан. Данько Дмитро.
https://bit.ly/2IT7r7D
Словник, створений колективно
https://bit.ly/2kst0kL
Цой Поліна презентація до виступу
Танаревська Аліна і група створили "Буклет"
11 клас тема "СНІД"
Рогульська Світлана
Анастасія Аксьонова
Леся Еберт
Інтерактивний плакат "Paris"
учні 7 класу, 2015-2016 навчальний рік
Учні 7 класу в складі Валя Коваленко, Поліна Пазяк, Нелля Тарадайко, Крістіна Нечепуренко, Анна Яковенко разом створили презентацію "Музеї Лондона"
Шестикласники вчаться працювати з текстами: переказують, ставлять питання і відповіді, створюють інсценізації за змістом тексту. Самі вирішують хто буде дійовими особами, створюють репліки. Наприклад, коли працювали за темою "Подорожі" створили інсценування "В аеропорту". Ось сценарій. Користувалися телефонами і підручником.
Actors:
Author
Dad
Molly
Mom
Susie
Dad: Family, go,go!
Molly: Mummy, wait, wait for me.
Mom: Well, give me your hand
Susie: Let's see our plane flight
Dad: we must check the information on the departure monitor.
Molly: Mom, why are there so many people in the airport?
Mom: There is no time to talk, Molly.
Dad: we have 15 minutes till departure.
Everybody: God, bless us
Ангеліна Шорохова ( клас "мій улюблений гурт"
Nellya Hodovanets, Form 7
Еберт Олеся, Гриценюк Валентина 9-А клас. Тема "Несанкціоновані звалища"
Рогульська Світлана 9-Б клас . Тема "природа. Екологічні проблеми
Аксьонова Анастасія 9-А клас. Тема "Природа. Екологічні проблеми"
Поліна Цой. 9 клас "Endangered Species"
Поліна Цой, 9 клас, тема "Зникаючі види тварин"
Танаревська Аліна, 9-Б клас, тема "Природні об'єкти"
Рогульська Світлана 9-Б клас, тема "Природні об'єкти"
Бугра Поліна, 9-Б клас, тема "Молодіжні організації"
тема уоку "Екологічні проблеми України. ГМО"
Продукти проекту:
Граматика. Пасивний стан. Данько Дмитро.
https://bit.ly/2IT7r7D
Словник, створений колективно
https://bit.ly/2kst0kL
Цой Поліна презентація до виступу
Танаревська Аліна і група створили "Буклет"
Приклад робіт, які учні мали
виконати під час проекту
№ 1. Звіт про роботу
(Завдання полягало в тому, щоб
учні в групі створили звіт про те, як проходила робота. Щоб створити звіт учні
мали скористатися додатковими матеріалами, які були підготовлені вчителем,
знаходити матеріали в мережі інтернет тощо. Наводжу приклад вже відредактованої
роботи однієї з груп )
Олеся: The whole two weeks we were preparing this project. We chose the
themе "GMO-soybean".
(Целых две недели мы готовили этот проект. Мы выбрали тему
"ГМО-соя".)
I have found in the Ukrainian language information-GMO soybeans. Then we
edited the information.
(Я нашла на украинском языке информацию о ГМО-сое. Потом мы отредактировали
информацию. )
Ангелина: I translated the text into English. Then our teacher corrected
some errors. And then we did a presentation (found pictures are different, in
general, have edited the presentation).
(Я перевела текст на английский язык. Потом наш учитель исправил некоторые
ошибки. А потом мы сделали презентацию(нашли картинки
разные,вообщем редактировали презентацию) .
Олеся: With this project we have seen above what we are still having to
work. We need to know more words, more grammar and more practice.
(С помощью этого проекта мы увидели над чем нам надо еще работать. Нам
нужно больше знать слов, больше изучать граматику и больше практики.)
Ангелина: We want to say a big thank you to our teacher, for helping us and
suggesting how to correct the project.
(Хотим сказать большое спасибо нашему учителю,за то что нам помогал и
подсказывал как сделать правильно этот проект.)
№ 2. Діалог.
(завдання полягало в тому, щоб
учні створили діалог про те, як як вони співпрацювали, чого досягли чи не
досягли, відобразити свої враження, побажання тощо. Наводжу приклад роботи
учнів, яка демонструє яким чином учні працювали: створили український діалог
та його переклад. Для створення цього
діалогу учні мали використати картку «Навички 21 століття»)
Українська заготовка:
Ангелина,
для проекта нам нужен был творческий подход и новаторство. Ты согласна?
- Да, а именно в работе очень важно проявление оригинальности и изобретательности. проявили оригинальность в том, что мы рассказали все плюсы , минусы и интересные факты о ГМО соя.
-Также лидерство сыграло большую роль в проете.
-Поддерживаю, мы проявили уважение к интересам в действиях. Проект мы сделали вовремя ,что не мало важно. И это показало нашу ответственность.
-Также мы проявили критическое мышление. Я приняла во внимание личные качества и не хотела работать в группе. Я поняла, что человек, с которым мне будет комфортно работать- это Олеся.
-Ангелина, как не странно, у меня была аналогичная ситуация. Знаешь, мы анализировали информацию для решения и получения ответов на вопросы. И у нас все получилось.
- Мы узнавали информацию у агрономов нашего села о ГМО соя. Сделав опрос среди агрономов, учителей мы добились своего и наш проект готов.
-Спасибо за готовность разделить ответственность за совместный труд. Работать с тобой оказалась очень интересно и познавательно.
- Ты тоже большой молодец. Ты проявила себя, как лидер. Поэтому мы достигли общей цели.
- Да, а именно в работе очень важно проявление оригинальности и изобретательности. проявили оригинальность в том, что мы рассказали все плюсы , минусы и интересные факты о ГМО соя.
-Также лидерство сыграло большую роль в проете.
-Поддерживаю, мы проявили уважение к интересам в действиях. Проект мы сделали вовремя ,что не мало важно. И это показало нашу ответственность.
-Также мы проявили критическое мышление. Я приняла во внимание личные качества и не хотела работать в группе. Я поняла, что человек, с которым мне будет комфортно работать- это Олеся.
-Ангелина, как не странно, у меня была аналогичная ситуация. Знаешь, мы анализировали информацию для решения и получения ответов на вопросы. И у нас все получилось.
- Мы узнавали информацию у агрономов нашего села о ГМО соя. Сделав опрос среди агрономов, учителей мы добились своего и наш проект готов.
-Спасибо за готовность разделить ответственность за совместный труд. Работать с тобой оказалась очень интересно и познавательно.
- Ты тоже большой молодец. Ты проявила себя, как лидер. Поэтому мы достигли общей цели.
Англійський переклад:
- Angelina, for
the project we need creativity and innovation. Do you agree?
- Yes, that is very important for working the
manifestation of originality and ingenuity. We showed the originality when we
told all the pluses, minuses and interesting facts about GMO soybeans.
-Also leadership played a major role in this project.
- Support, we showed respect to the interests by our actions. Our project was
done on time, it is important because we showed our responsibility.
-Also we showed critical thinking. I took into account
personal qualities and did not want to work in a group. I realized that only
person with whom I would work comfortably was Olesia.
-Angelina, surprisingly, I had a similar situation.
You know, we hsd to analyze information for decisions and giving responses. And
we did it.
- We found out information from our village
agronomists about GMO soybeans. Having made a survey among agronomists,
teachers, we had succeeded and our project was ready.
-Thank you for their willingness to share
responsibility for joint work. Working with you has been very interesting and
informative.
- You're too a big fellow. You proved yourself as a
leader. Therefore, we have reached a common goal.
11 клас тема "СНІД"
Рогульська Світлана
Анастасія Аксьонова
Леся Еберт
Інтерактивний плакат "Paris"
учні 7 класу, 2015-2016 навчальний рік
Учні 7 класу в складі Валя Коваленко, Поліна Пазяк, Нелля Тарадайко, Крістіна Нечепуренко, Анна Яковенко разом створили презентацію "Музеї Лондона"
Шестикласники вчаться працювати з текстами: переказують, ставлять питання і відповіді, створюють інсценізації за змістом тексту. Самі вирішують хто буде дійовими особами, створюють репліки. Наприклад, коли працювали за темою "Подорожі" створили інсценування "В аеропорту". Ось сценарій. Користувалися телефонами і підручником.
Actors:
Author
Dad
Molly
Mom
Susie
Dad: Family, go,go!
Molly: Mummy, wait, wait for me.
Mom: Well, give me your hand
Susie: Let's see our plane flight
Dad: we must check the information on the departure monitor.
Molly: Mom, why are there so many people in the airport?
Mom: There is no time to talk, Molly.
Dad: we have 15 minutes till departure.
Everybody: God, bless us
Ангеліна Шорохова ( клас "мій улюблений гурт"
Nellya Hodovanets, Form 7
My kitchen is my little world
I have a kitchen. It is big, clean and light. My
kitchen is a very special place in my
house. This is a room where the whole family can gather together at breakfast,
dinner and supper. My kitchen is
comfortable: there is gas, a hot and cold running water. Every morning before
school I spend five or ten minutes in it
packing my lunchbox. I usually take cheese and ham sandwiches, an apple or an
orange. I know sausage is not very healthy food
that’s why my Mom does not let me eat it much only a little. We keep our
food in the refrigerator. There is some healthy products and unhealthy ones.
Healthy food is vegetables, fruit, porridge, pea, broth, butter, milk, eggs, .
Unhealthy food is chocolates, coffee, sausage, mineral water, sweets. Also we
keep frozen, spicy, fatty, canned and tinned food, there is junk and some fast
kinds. As soon as my family I try to keep a balanced diet. It is consist of the
all things you need to be healthy and to have enough energy for a day.
My kitchen has not only all modern conveniences but
all necessary for preparation of meals. There is a sink, a dishwasher, a
kitchen table, chairs, an oven and a microwave oven, an ice-maker, many plates,
glasses, cups, a set of knives, forks, spoons. We have a paper towel holder
with the paper towel.
I like to help my Mom to lay the table, to bake some
delicious, to cook.
My kitchen is the best kitchen in the world.
Еберт Олеся, Гриценюк Валентина 9-А клас. Тема "Несанкціоновані звалища"
Рогульська Світлана 9-Б клас . Тема "природа. Екологічні проблеми
Аксьонова Анастасія 9-А клас. Тема "Природа. Екологічні проблеми"
Поліна Цой. 9 клас "Endangered Species"
Поліна Цой, 9 клас, тема "Зникаючі види тварин"
Танаревська Аліна, 9-Б клас, тема "Природні об'єкти"
Рогульська Світлана 9-Б клас, тема "Природні об'єкти"
Бугра Поліна, 9-Б клас, тема "Молодіжні організації"
Діти такі ж креативні як і вчитель! "Умники и умницы"!
ВідповістиВидалитиДякую, Віта Георгіївна!
ВідповістиВидалити