середа, 7 травня 2014 р.

ОБЕРИ САМ







Сучасні підручники англійської мови достатньо складні для використання  на уроці. Немає обов’язкової лексики, великий об’єм матеріалу, кількість уроків підручника не співпадає з кількістю годин програми, відсутність граматичних вправ та інше. Для одних учнів – недосяжна мета, для інших  - бажана і реальна можливість. Для вчителя – необхідність постійно адаптувати.

      Цікава форма організації самостійної роботи в старших класах  – синергетичний підхід. Для учнів в класі готується завдання, в якому покроково розписано, що, як, де,  скільки часу робити. Обов’язково вказано кількість балів за кожну роботу. Обов’язковим є вибір матеріалів, якими можуть скористатися учні: підручник, мультимедійні презентації: аудіо, відео, живі тощо.
    Учень сам обирає об’єм, який він виконає, форму представлення практичних робіт. Роботу можна виконувати навіть, якщо учень був відсутнім на уроці. Завдання вчитель посилає йому на електронну пошту або використовує хмарний сервіс.
    Ніхто не відчуває себе обділеним: учні можуть опанувати стільки матеріалу, скільки їм під силу, самі себе оцінити. Та чи хочуть вони це робити?

Немає коментарів:

Дописати коментар